ÚDĚL HITŮ

by two sense
on 01 prosinec 2020

Někde jsem četl, že v rádiu jí musí zahrát skladba aspoň 17x, než se z ní stane hit. Jako marketér bych to dokázal vysvětlit  závislostí na frekvenci opakování versus zásah cílové skupiny. Tj jako když se nasazuje TV či radiový spot. Je pravda, že čím častěji, tím lépe. A pak je tady fakt, že když je ta věc stará, ale dobrá, tak funfuje pořád. To je třeba vidět na starém, ale skvělém spotu Kofoly s vánočním smrčkem.No a když už jsem se dotkl těch Vánoc, tak ty samozřejmě nemůžou být v rádiu nikdy bez rolniček, Purpury od Suchýho a Medvídka od Lucie, že jo :-).

U reklamy se často dělá chyba, že tvůrci nebo spíše klient- zadavatel mají po čase pocit, že už je ten spot všude, že je to nuda a tak mají tendenci nasadit něco nového a ouha to nové nefunguje. Stejně jako když kapela má hrát dokola píseň, která před 10 lety byla hitem a lidi jí na koncertech pořád chtějí, ale kapelu už to tak nějak nebaví.  Dokola a dokola hrát jednu píseň 10, 20 let, v případě Olympiku 50 let ...ufff  A k tomu ještě ve stejném aranži. Všichni to známe, co, tu touhu předělávat... no přece to nebudu hrát jako před 20 lety, kdy jsem neuměl tak dobře hrát jako teď a neměl tak skvělý zvuk  :-). 

Ještě že člověk nemůže psát jen samé hity, že :-)