Všichni posloucháme vlastně hudbu všude. V televizi, rádiu, na internetu, v autě, ve vlaku, v MHD, v autě, v krámu, v posteli, zkrátka kdekoliv .. tak to v pohodě jde většinou na sluchátka. Pouštět si něco přes repro - to už to má své podmínky, omezení, ale …
Většinou se zkouší někde ve sklepě nebo ve sdílených zkušebnách. Ale když už máme studio, proč to nevyzkoušet rovnou tam. Bicí-problém. To je asi u nás deset největších oříšek. Před lety jsem zkoušel v našem prvním studiu a na malém prostoru zkrátka bicí neztlumíte. Zkrátka za chvíli jsme byli všichni hloupí od čipů a přechodů. Byla to taková
Někde jsem četl, že v rádiu jí musí zahrát skladba aspoň 17x, než se z ní stane hit. Jako marketér bych to dokázal vysvětlit závislostí na frekvenci opakování versus zásah cílové skupiny. Tj jako když se nasazuje TV či radiový spot. Je pravda, že čím častěji, tím lépe. A pak je tady fakt, že když je ta věc stará, ale dobrá, tak funfuje pořád. To je třeba vidět na starém, ale skvělém spotu Kofoly s vánočním smrčkem.No a když už jsem se dotkl těch Vánoc, tak ty samozřejmě nemůžou být v rádiu nikdy bez rolniček, Purpury od Suchýho a Medvídka od Lucie, že jo :-).