Oblíbený Parettův prinicip v muzice? No jasně. I tady to platí: 20% práce dělá 80% výsledku a 80% práce dělá jen 20% výsledku. Resp. za 20% uděláme to hlavní a pak se mrcasíme v 80% času s dodělávkami a maličkostmi. Konkrétně je to asi jako když začnete s aranžováním předehry
a než se dostanete k REFu tak jsme vyšťavení a drahocený čas je pryč , REF je takový nemastný, zkrátka kouzlo se nepovedlo :-( . Takže jestli ¾ skladby dělá REF, tak by neměl mít určitě ¼ naší pozornosti. Na druhou stranu každý zkušený producent, zvukař vám řekne, že dobrý a skvělý mix se liší v detailech. V množství detailů ! Tedy souhrn malých změn. To je to co si taky s Kivim neradi přiznáváme, že když ladíme např. zvuk třetích kláves v bridgi, tak to v celku je pak velmi zanedbatelné ... lehce se to řekne/napíše, ale dodržet tohle pravidlo v praxi je velmi pracné