KONCERT OZZY OSBOURNE a HOLLYWOOD VAMPIRES

on 21 červen 2018

Středa 13.6 2018 - jdu na koncert! Dorazil jsem do Letňan kolem 6, ale bohužel jsem se dostal do areálu až za více než hodinu. Sice předem upozorňovali, že budou velké fronty, ale že budou tak velké, tak to mě a tisíce ostatních překvapilo. Hodně lidí nadávalo, fronta se táhla již od metra až k vstupu do výstaviště PVA a ještě se kroutila do kola jako had. Plánovaně jsem přišel o první španělskou metalovou kapelu, že neuvidím ani zpěváka kapely Korn to už docela hodně mrzí.

Ale nevidět cca 1/3 Hollywoodských upírů, to už jsem byl opravdu nas.anej! Když jsem se nakonec prodral na tribunu, překvapil mě horší zvuk, kdy poryvy větru ho honily po areálu. Viděl jsem na stage dobře, ale bez dalekohledu a bez velkých LCD obrazovek by to bylo hodně špatné. Překvapil mě Alice Cooper, který byl na svůj věk v opravdu dobré kondici a dával bez problému podium k dispozici, jak Johny Deppovi, tak Joe Perrymu a ostatním spoluhráčům. Někdo napsal, že HV je lepší tancovačka, ale mě se to opravdu líbilo. Asi nejvíc mě dostalo, když Johny zpíval "Heroes" od Davida Bowieho nebo "People, who died " od Jima Carolla. Johny měl samozřejmě velký prostor, ikdyž Joe Perry byl tím hlavním kytarovým tahounem zvuku Hávéček. Jejich vystoupení jsem si naplno užíval, stejně jako si to jistě užívali oni na podiu. Prostě osvědčené písně, pohoda, nadhled. Jo a jinak hádejte jak drží Johny trsátka ... toť záhada, že :-))

Po koncertě rychle pro langoše a Colu, vycévkovat se a rychle zpátky na Ozzyho.

Koncert Ozzyho začal o chvíli dřív než bylo v rozpisu, zajímavé intro a pak hurá. Je tady!  Ty jo, Ozzy asi zhubnul. Vypadal v pohodě, klasicky během prvních skladeb hledal hlas, ale byl v dobrém rozmaru. Já se moc těšil na kytaru Zakka Wyldeho. Opravdu neskutečný virtuos s vizáží dřevorubce. Scéna docela normální, jen svítivý kříž v pozadí a další dvě postranní obrazovky u bicích navíc. Těšil jsem se na skladbu "Perry Mason", ale nedočkal jsem se :-( Kolem poloviny koncertu jsem se začal trošku nudit, protože přece jen dokola stále sólující kytara není můj šálek čaje - ikdyž jak jsem psal, Zakk je opravdu kytarový bůh! Určitě jsem si užil více HáVečka před nimi. Očekával jsem problémy v dopravě, proto jsem vyrazil k autu dříve, už za zvuk Ozzyho přídavku, skvělé to balady "Mama, I'm comming home".

Byl jsem trošku více zdravotně indisponován, takže koncert na ploše bych určitě nedal. Na tribuně je člověk sice neunaví, ale není to tak skvělý zážitek jako z kotle. Jo, ale rád jsem to viděl, spokojenost byla i tak velká. A hlavně ..... byl to vlastně dárek od Kiviho. Dostali jsme s Luckou vánoční poukázku Ticket Pro a já ho přeměnil za vstupenku na Ozzyho. Takže Kivi díky! Bylo to super!